Tuesday, March 27, 2007

لسا فاكرة




كنت فاكرة ان خلاص الدنيا ضحكت وهتنسينا جرحها

كنت فاكرة ان خلاص لقيت طريق آخره جنة نلتها

كنت فاكرة ان خلاص ولادى هيعيشو فى نهضة انا اللى عملتها

كنت فاكرة ان خلاص هنرسم ضحكة بعد دموع كتير من قبلها

كنت فاكرة ان خلاص هنقضى عالسجارة ونمحى سمها

كنت فاكرة ان خلاص هنقطع كل الامراض من جذرها

كنت فاكرة ان خلاص شغلنا ايدينا وشفنا طرحها

كنت فاكرة ان خلاص هاكل لقمة نضيفه انا اللى زرعتها



لـــــــــــــكن خلاــــــــــــ ص

بس

لسا فاكرة احلام كتير يا ما حلمتها

لسا فاكرة ليلة جميلة اللـــــــه عليها وقتها

لسا فاكرة عطرفايح والتذاكر والبروفات كلها

لسا فاكرة الولاد والبنات وفرحة عنيهم....ايوا شفتها

لسا فاكرة ابنى اللى مات بعد ايام جميلة معاه عشتها



وهفضل فاكرة ان دنيتنا دى يتعاش فيها لآخرتنا مش يتعاش لــــــها

8 كومنتاية قليلة تمنع بلاوى كتيرة:

Menas said...

واحنا كلنا لسه فاكين
وعمرنا ما هننسى
وبأدينا الحلم هيرجع تاني حتى ولو بعد سنين

Halawa said...

السؤال جبتي الصورة منين

وبلاش تكتبي كده تاني
أبوكي هيضربني
جميل قوي بجد

sakayar said...

احساس جميل .... طول ما جوانا أمل ...يبقى أحلامنا لازم تتحقق ....بس نتوكل على ربنا

3ashe2elro7 said...

لما ربنا يرزق حد بطفل ف ده معناه انه قادر على الانجاب و لما ربنا يبقى قدره انه ياخد الطفل ده فده مش معناه انه حرم الراجل ده من نعمه القدره على الانجاب
يبقى الحمد لله على نعمته

كائن نورانى said...

بجد شكرن اوى على الكومنتات

شكرن ليكى يا مينس والحمدله ان كلنا لسا فاكرين بس يارب نفوق وننسى بقى


وشكرن ليك يا سكايار الامل هنحاول نوجده وربنا معانا


اما انت يا ابيه دا كومنت حسبى الله ونعم الوكيل

وبابا خلاص شال ايده منك لانك بقيت مركز اشعاع

وبجد يا بش مهندس الرد خبطنى

والحمدلله على كل حاجه


بس بجد ادعولى يا جماعه

3ashe2elro7 said...

اللى مهم انه يكون مضمون الرد وصل و اتفهم
طحياتى

الخيط الرفيع said...

انا كمان لسه فاكرة ذكري حلوة لسه فاكرة معاني ساميه

لسه فاكرة احساسي اليكان فوق في السما لسه حساه كان عامل ازاي ساعتها

ياااااااااااااااااااااااااااااه

علي اكتر حاجة بترفع راسي
لما أفتكرها

بجد البوسط دا قال الكلام الواحد كان بيقوله جواه سببلي سعادة حقيقيه لما قريته


شكرن سلاموتو

هوندا said...

انا بشبه ع الصورة دى :))بتفكرنى بحاجة حلوة :D