Friday, March 16, 2007

هو عيب أنى أحسن الدعاية عن نفسى

ديمن روفى كانت تقول للناس أصلها (عليا يعنى ) تحسن الدعاية عن نفسها


وأنا شيفه أن دا مش عيب بالعكس دا ميزة اللهم لا غرورو


لو ما أحسنتش الدعاية عن نفسك مين ممكن يحسن لك وخاصتن فى زمن زى الى احنا فيه دا كل واحد وراه الى وراه ومشغول باللى هو فيه ومحدش عنده وقت للتانى

...........

فاذا انت موقفتش جنب نفسك وحاولت تقويها تفتكر مين ممكن يقوم لك بالدور دا؟؟؟؟؟؟؟

طيب نديكم مثال محلول؟؟؟؟

لو واحد عنده منتج جديد وعاوز يحقق مكاسب جامده تفتكروا ينفع من غير اعلانات ؟؟؟

ماأظنش

طيب يعنى الناس هتعرفه منين؟

لا دا لازم اعلانات واعلانات جامده جدن كمان

عشان يقوى نفسه ويكسب ثقة الى حواليه

عشان كدا أنا يا رورو أفخر أنى أحسن الدعاية عن نفسى اللهم لاغرورو برده

طالما أنه مدخلنيش فى اطار الغرورو أو التاليف يعنى مالفتش حجات مش عندى

لازم تكون عارف نفسك وعارفها أوى جدن خالث

ويكون كمان عندك ثقة فى نفسك لأن ثقتك فى نفسك هى الى بتكسبك ثقة الآخرين لان ثقتى أنا الأساس وثقة الى حواليا دى بتكمل العمارة فلو أنا بيظه يبقى العمارة هتقع هتقع

نفسك دى شئ غالى عليك أوى كفايه أنها من ربنا

وهى أصلن مش بتاعتنا دى أمانه وهنرجعها فى الآخر عشان كدا لازم نحافظ عليها ونحطها فى عنينا وزى ماقالت هدى(كونن)

ريحها عشان تريحك

حاول تعامل نفسك على انها شخص تانى والشخص دا انت بتحبه يعنى تتمنى تشوف ضحكته واذا لقيت دمعه تحاول تمنع نزول التانية

وخدها وحده وحده وبالراحه هتلاقى نتايج عظيمة جدنننننننن
ودايمن زق نفسك ومتستناش زقه من حد.

اذافرطت فى حق نفسك ازاى هتطالب الى حواليك بحقك عليهم؟؟؟؟؟؟؟

وزى ماقالت رومى الاوزعه

يوم القيامة كل واحد فينا هيتحاسب على نفسه اولننننن

عشان كدا بقى براحتك تحسن الدعاية تولع فى الدعاية تدورعلى رعاة يظبطوك

ربنا بقى يقويك بس دلعها وريحها

عشان تسلم الامانه فى الاخر سليمة مفيهاش تعويرة

يلا سلاموتو

12 كومنتاية قليلة تمنع بلاوى كتيرة:

3ashe2elro7 said...

اولا انا لسه مقريتش البوست لسه
كل شويه بوست احنا مورناش غير البلوج
ده بقى و لا ايه
شوفيه و هبعت كومنت تانى لو الموضوع يستاهل

3ashe2elro7 said...

اخص عليا : الموضوع طلع يستاهل
امرى لله اكتب تعليق بقى
هوه فعلن محدش هيعرف اللى عندى غير منى انا محدش هيعرف اللى جوايا غير لما اعرف اعبر عنها
جميل انك تعرف توصل للناس اللى عندك و تحسن الدعايه عن نفسك
على فكره محدش يقصد ان ده عيب بس هتلاقيهم شايفينها ميزه فى حد ذاتها بيعلنوا عنها معاك و لا ايه

الخيط الرفيع said...

بردة
حتي في فلسفتك للموضوع احسنتي الدعايه
ليكي وعملتي موضوع تحفه

وطلعتيني من المفتريين أما أنا مظلومه معاكي ظلم

بصي أنا هسيبلك البيت خالص
وبعدين أنا كنت أقصد

ولا أقولك أعملي وقولي كل الفي نفسك
وانا هشيل ايدي منك خالص
وبعدين من امتي جو الأدب دا عشنا وشفنا
وألف سلامه عليكي من الغرور أمشي يا غرور وامشي يا حرب اليمن

3ashe2elro7 said...

ودقت طبوووووووول الحرب

Menas said...

مبرووووووووووووووووووووووووووووووك
يا زنبقة قلبي
بس ايه المواضيع دى كلها
يعني عليكي يا بنتي
واضح انك كنت شرقانه كلام
ههههههههههههههههه
بس بجد بلوجه جامدة

كائن نورانى said...

تسلمى يارب يا مينس
بس حسابى معاكى بعدين

دكتور مستكنيص said...

أولا مبروك مرة تانية علي المدونة أنا علقت علي البوست الاولاني بش يظهر اني جيت متاخر وانتي مقرتيش التعليق
لكن عموما نورتوا العالم الجميل ده
ندخل في الموضوع بقي
انا شايف ان دي ميزة جامدة جدا انك تحسني الدعاية عن نفسك ويمكن انا حاسس قد ايه الميزة دي مهمة لان غيابها بيسببلي كتير حاجات تضايقني وده راجع لاني مش بعرف اعمل دعاية عن نفسي
بخاف الناس تقول عني مغرور او بفرد نفسي والنتيجة اني ممكن الاقي ناس اقل مني في اي مجال بقي مش هتفرق وواخدين حقهم عني
اوعي تسمعي كلام الخيط الرفيع استمري في الاعلان عن نفسك كويس وانا واثق انك هتعلني بشكل عمره مايوصل للغرور
تحياتي وفي انتظار ابداعات قادمة

كائن نورانى said...

فعلن بتحصل الحكاية دى كتير ممكن تلاقى ناس اقل منك بكتييير ووخده حقها عنك اوى

بس على فكرة انا وقعتك فى الفتله الرفيعة

اثلى بهددى النفوس

Anonymous said...

long distance service seo uk backlink service backlink builder

Anonymous said...

ka2nnorane.blogspot.com read moreâ… سپس ، آنها باید با پر کردن کاغذ بازی ، که سوال های عمومی چون آدرس منزل ، شماره ، تاریخ تولد ، بنابراین جلو

Anonymous said...

Good day! I simply want to give you a big thumbs up for the great info you've got right here on this post. I'll be returning to your site for more soon.

[url=http://onlinepokiesking4u.com]onlinepokiesking4u[/url]

Anonymous said...

You are so interesting! I don't believe I've read through something like that before. So great to discover another person with a few genuine thoughts on this subject matter. Seriously.. many thanks for starting this up. This site is something that is needed on the web, someone with some originality!

[url=http://truebluepokies4u.com]Truebluepokies4u[/url]